About me

Hanna är mitt namn. Jag är 13 år och bor i en liten by i Skåne. På min fritid så brukar jag träna friidrott, fotografera, kolla på datorn och mycket mer.

Jag fotograferar med min Canon EOS 1000d som jag fick sommaren 2010.

Jag har haft några bloggar innan, men det slutade med att jag inte orkade skriva mer i dem. Sedan skapade jag denna och nu tycker jag det är jätteroligt att blogga.

Jag skriver mest om min vardag och det jag känner för mellan himmel och jord. Lägger upp bilder som jag har tagit och ibland så har jag veckans blogg-tävling.

Jag älskar söta kommentarer och hög bloggstatistik.
Jag hoppas ni vill fortsätta att läsa min blogg och ni får gärna lägga till mig på Bloglovin.

Om ni undrar något så kan ni antingen kommentera eller kontakta mig på [email protected]

Kram!



Kommentarer

Skriv gärna en söt kommentar! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad var det du ville? ♥

Trackback
RSS 2.0