RUBRIK

Klockan är redan tre, vad fort dagen har gått! Klockan ringde åtta i morse, låg kvar en liten stund, men sedan fick jag tvinga mig upp. Jag bytte om, åt frukost och sen åkte jag och mamma och tränade. Träningen gick bra. Vi körde mycket styrka, men även hoppövningar och så sprang vi såklart. Efter två timmars jobbig träning så körde vi hem till mormor och morfar och fikade på lite frallor. Och så stannade vi kvar där en stund och pratade och så. Efter körde vi till Maxi och handlade och sen hem. Nu har jag nästan precis duschat också och satt på mig myskläder. Detta kommer bli en riktigt mysdag! Snart så ska jag stänga av datorn för att istället kolla på ''Ensam Hemma''. Ha en bra lördag. CIAO


Fick bli en Google-bild på Ensam Hemma-killen och de två tjuvarna i bakgrunden


Kommentarer

Skriv gärna en söt kommentar! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad var det du ville? ♥

Trackback
RSS 2.0