18:29

Hej! Mitt alarm ringde klockan sju imorse. Gissa om jag var trött? Men jag fick tvinga mig upp, haha! Åt frukost, bytte om och sen så var det träning. Det gick super! Sen åt vi och sen tränade vi en liten stund till. Efter träningspassen så har jag bara tagit det lugnt och det fortsätter jag och göra resten av kvällen. Är fortfarande grymt trött.
Ikväll så är det ju friidrott på tv - XL-galan, och det ska jag ju såklart kolla på! Vad ska du kolla på ikväll?


haha, jag blir alltid lika glad när jag ser denna bilden. jag och mamma låg i gräset i Kalmar för något år sedan. ingen var i närheten och helt plötsligt så dyker Findus och Pettson upp. först blev jag skiträdd och förvånad, haha! men de var där för att de skulle spela en teater en liten bit bort.


Kommentarer
Postat av: mandii

hahah snygg bild, jag ska också ta det lungt ikväll.

men har du planerat när du vill til stan, eller träffas!? ;)

2011-02-22 @ 18:48:50
URL: http://a-m-a-n-d-a.devote.se
Postat av: Adriana [a n a p h o t o].

sv: tack detsamma :D jag med haha :D

2011-02-23 @ 11:48:30
URL: http://anaphoto.webblogg.se/

Skriv gärna en söt kommentar! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad var det du ville? ♥

Trackback
RSS 2.0