FÖRSTA APRIL

Skolan gick väldigt fort idag... Jag hade först bild, engelska, sen idrott, lunch och matteprov. Slutade redan vid halv ett, väldigt skönt! Efter skolan följde jag med Amanda hem och sen lämnade jag min idrottsväska och sen gick vi till tågstationen och åkte in till stan. Handlade bara 2 linnen, 1 par svarta tights och sen lite tofsar och klämmor. Kom hem ungefär för 2 timmar sedan. Ikväll så blir det bara att slappa och så, är supertrött! Jaja, nu så ska jag rita lite, kommer väl inte bli så bra, men blev helt plötsligt supersugen på att rita... Ni får ha en superbra fredagskväll!

             någon konstig bild på mig och Amanda från förra året...


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Trevlig helg :)!

2011-04-01 @ 20:26:42
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Amanda

amen hanna då, kolla hur jag ser ut ,haahha xD ;)

2011-04-01 @ 20:53:57
URL: http://a-m-a-n-d-a.devote.se

Skriv gärna en söt kommentar! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad var det du ville? ♥

Trackback
RSS 2.0