Hola amigos!

Skoldagen idag gick grymt fort. Först matte och sen slöjd. Sen så hämtade pappa mig och så åkte vi till tandläkaren. Jag fick svara på typ tusen frågor och sen så tog vi massa foton och sådant. Var hos tanläkaren i ungefär 1,5timme. Sen åkte vi och åt på frasses eftersom jag missade lunchen i skolan. Sen engelska och sen spanska prov. Otroligt lugn dag faktiskt...
Och nu är jag hemma! Blir väl att slappa lite, plugga kanske och sen träna. adios!

Dagens fråga
: Har du börjat ha vårjacka ute? :)



                       ett gammalt collage från träningslägret i Barcelona förra året.
                       bilder tagna med min digitalkamera. minnen ♥


Kommentarer

Skriv gärna en söt kommentar! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad var det du ville? ♥

Trackback
RSS 2.0