TISDAG

Hejhallå! Skoldagen idag var ganska speciell och ganska chill. Först kollade på en film i tre timmar! Den var inte alls bra (tyckte inte jag iaf) och stolarna i biblioteket var hur obekväma som helst. Och man höll på att somna! Cornelia somnade faktiskt, när hon låg på bordet, haha! Sen efter filmen så åt vi och sen hade vi svenska. Efter svenskan så var det elevens val och då bowlade vi. Så jag och Amanda cyklade ner till bowlinghallen där alla andra som har idrott på elevens val också var. Hehe, jag är ju inte jättebra på bowling, så det gick väl sådär. Men fick ändå 250 poäng, fast det var sammarlagt på alla fyra serier... Jag kom iaf 2:a! (behöver ju inte nämna att det bara var jag och Amanda på vår bana, så jag kom jag även sist) :) Nu har jag precis gjort klart matteläxan och nu så ska jag stänga datorn och kolla på tv istället. ciao!



imorgon åker Celine till Thailand och kommer vara där i en månad. erkänn fuskigt?! kommer sakna henne hur mycket som helst! om jag bara hade kunnat krympa lite och följa med i resväskan... hihi >.<


Kommentarer

Skriv gärna en söt kommentar! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad var det du ville? ♥

Trackback
RSS 2.0