Happy B-day

Tjenare! Skolan var som vanligt med en massa vanliga lektioner och så. Slutade klockan två, grymt skönt! Snart så ska jag plugga till matteprovet imorgon, men ska kolla på datorn och slappa en liten stund till. Och sen ikväll så blir det trääning! Finns inte så mycket mer och skriva.. En sak bara, idag fyller bästa Linnea år, tycker faktiskt att ni kan skriva ett litet grattis för nu så är hon fjortoon! För mig så är det bara 81 dagar tills jag är fjorton. Och då är det bara 4 år tills jag är 18... Jaja nu så ska jag kolla om det är någon rolig inne på chatten. Ha det nästbäst, CIAO


                         Dagens fråga: Har du några husdjur?


Kommentarer

Skriv gärna en söt kommentar! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad var det du ville? ♥

Trackback
RSS 2.0