ONÖDIGT

Sitter just nu och skriver på min fantasyberättelse, inte världens roligaste kanske... Blir så himla stressad när jag tänker på alla läxor och sånt vi har till denna veckan. Matteläxa, skriva fantasyberättelse, läsa fantasybok, biologiläxa, skriva om romarriket, skriva bokrecension (?), prov om romarriket och spanskaglosor, allt till onsdag och torsdag. Tycker lite synd om mig faktiskt, haha! Nej, nu måste jag fortsätta. Kiss N' Hugs!

Förresten, det är en sak som jag har funderat på länge... Hur ser ett kinesiskt tangentbord ut...? De har väl hur många som helst tecken. Har de då alla dem tecknen på tangentbordet?? Det måste ju vara ganska så stort då... Hehehe


Kommentarer

Skriv gärna en söt kommentar! ♥

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad var det du ville? ♥

Trackback
RSS 2.0